Tolv veckor

Imorgon fyller du tolv veckor. Du för inte så mycket väsen av dig, så ibland blir jag orolig att du inte är kvar. Men på onsdag ska vi på ultraljud igen och få svar från KUB-testen. Sen kanske jag kan slappna av lite till?

Det händer lite saker här, och jag vet inte hur framtiden blir. Det handlar mest om jobb och det är ju inte något som du behöver oroa dig för. Det löser sig. Det enda du behöver fokusera på nu är att växa dig stark och frisk.

Din pappa är alltid så lugn och tycker att jag oroar mig i onödan. Han säger att vi klarar ju oss även om bara han jobbar. Och det har han ju rätt i. Det är bara det att jag vill så mycket. Och helst allt på en gång.

Jag längtar till första gången jag får känna dig röra på dig. För det kommer jag väl få. Lill-korven, är du kvar?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Till mitt barn

Beta 163

Tidslinjen del 2